het was weer 3 jaar geleden dat je weg ging. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu het was weer 3 jaar geleden dat je weg ging. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu

het was weer 3 jaar geleden dat je weg ging.

Door: john van huffel

Blijf op de hoogte en volg

04 September 2010 | Nederland, Rotterdam

Het was pas weer drie jaar geleden dat mevrouw Janssen bij mij weg ging.
Iedere dag heb ik mijn herinneringen en heb ik veel foto's om mij heen van haar.
En je weet Janssen iedere twee weken ben ik bij je in Prinsenbeek.
Ik hoop dat je de rozen bladen mooi vond.
tot snel
k
u
s

Je zal altijd bezoek van mij blijven krijgen.
je was het belangrijkste diertje in mijn leven, en god wat hou ik van jou
.

  • 18 Januari 2011 - 10:16

    Je Baasje:

    nou kom nog trouw iedere 14 dagen bij je , en dat doet mij heel erg goed.
    Je was en ben nog steeds mijn leven
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 8252

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 16 Augustus 2011

het was weer 3 jaar geleden

Landen bezocht: