Janssen nog altijd in mijn gedachten - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu Janssen nog altijd in mijn gedachten - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu

Janssen nog altijd in mijn gedachten

Door: john

Blijf op de hoogte en volg

24 December 2019 | Nederland, Rotterdam

Met regelmaat kom ik toch nog in Prinsenbeek om jouw plaatsje schoon te houden.
Vele herinneringen komen dan altijd weer naar boven.
Wat een fijne hond was jij.
Zeker weer tot snel Mevrouw Janssen .

  • 08 Juli 2021 - 13:07

    John:

    Kom nog steeds je mooie graf schoonmaken en dan denk ik altijd aan de leuke dingen die we samen hebben beleefd. Je as een kanje liefste hond van de wereld

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 8250

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 16 Augustus 2011

het was weer 3 jaar geleden

Landen bezocht: