vandaag een jaar geleden en kus van je baas - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu vandaag een jaar geleden en kus van je baas - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu

vandaag een jaar geleden en kus van je baas

Door: john van huffel

Blijf op de hoogte en volg

16 Augustus 2008 | Nederland, Rotterdam

Vandaag is het een jaar geleden dat de liefde van mijn leven is gestorven.
Ik ben en zal altijd trouw aan haar blijven met het bezoeken van haar grafje in Prinsenbeek
Iedere 14 dagen ga ik op zondag morgen altijd bloemetjes neer zetten en een alles zo mooi en schoon mogelijk houden voor mijn baby hond.
Dus ook vandaag ga ik een beetje met haar praten over vroeger.Het verdriet is en zal er altijd blijven.
Ik hoop dan ook dat zij na een bruisend en mooi leven van veel liefde tussen ons haar rust heeft gevonden.
john van huffel
16-08-2008

  • 18 Augustus 2008 - 06:36

    Bert:

    het zal voor jou altijd moeilijk worden om de liefde die je voor mevrouw janssen hebt aan een ander te kunnen geven
    ik vind het heel mooi als je op deze manier je hart kunt laten spreken voor altijd wil ik je maatje blijven x x

  • 18 Augustus 2008 - 08:39

    Shirley & Elai:

    Lieve Mevr. Janssen, we kunnen je niet meer zien en toch zien we je wel, in onze gedachte zien we hoe je door je levensvriend verwend word en hoe je daarvan genoot.
    Zo gezellig vonden we het met jou, en je gemis is een groots compliment.
    Veel Liefs

  • 31 Oktober 2008 - 19:04

    Hannie:

    Vriendschap
    De vriendschap van een hond is vriendschap voor het leven .
    Voor een ander niet te zien hoeveel een hond kan geven.
    Want ben je eens verdrietig dan kijkt hij je aan alsof hij zeggen wil ik zal altijd naast je staan.
    En als je dan weer vrolijk bent dan slaat hij met zijn staart en blaft alsof hij zeggen wil dat hebben we weer geklaard.
    zo,n vriendschap is een wonder een wonder om te beleven .
    zo,n vriendschap kan geen mens geen mens kan zoiets geven.

  • 17 Februari 2009 - 14:29

    John Van Huffel:

    Geloof me mevrouw Janssen
    Ik zal je nooit vergeten daarom zal ik heel mijn leven iedere 14 dagen op zondag naar je toe blijven komen.
    En ik hoop dat de spreuk die op je steen staat(Mijn grootste vriendin wacht op mij ) ooit realiteit zal zijn
    Mis je iedere dag en ik blijf daardoor verdrietig
    kus en een knuffeltje van je baas

  • 21 Juli 2009 - 11:26

    :

    was van de week nog even bij mijn alle grootste liefde van mijn leven ,en heb een beetje zoals iedere 14 dagen een beetje met haar gepraat.
    Haar straatje waar ze ligt hou ik dan ook goed schoon,de zon scheen en dan straalt de zonnenstralen over haar heen.

  • 03 November 2009 - 15:59

    John Je Baasje:

    was blij dat ik van de week weer je straatje schoongemaakt heb, en zondag kom ik weer, want het verdriet is nog lang niet over, zal heel mijn leven bij je langs komen, ook als ik later in Spanje gaat wonen ga je mee daar naar toe
    k
    u
    s
    s
    i
    e

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 8268

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 16 Augustus 2011

het was weer 3 jaar geleden

Landen bezocht: