Morgen is het 4 jaar geleden - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu Morgen is het 4 jaar geleden - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu

Morgen is het 4 jaar geleden

Door: john van huffel

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2011 | Nederland, Rotterdam

Morgen is het alweer 4 jaar geleden dat je mij heeft verlaten.
Gisteren ben ik nog op het graf wezen kijken, wat ik iedere 14 dagen trouw zal blijven doen.
Je zal in lengte van degen en jaren mijn grote liefde blijven.
Ook zal ik er altijd voor blijven zorgen dat je graf steentje , en straatje bij het graf er altijd verzorgd uit zal blijven zien.

Mijn dromen gaan met regelmaat over ons.
Want wat hebben wij 16.5 jaar een mooi leven gehad.
Met veel lol en soms verdriet.
Nou mevrouw Janssen,ik hoop dat je nog steeds kan voelen dat jij mijn hondje was, en mijn grote liefde.
Een kus van je baasje.

  • 27 April 2012 - 14:46

    John Van Huffel.:

    Was vorige week op je grafplaats en schrok van de bende die de waarschijnlijk katten hadden gemaakt
    Maar het was dan ook zo weer opgeruimd.
    Denk nog steeds iedere dag aan je
    Je baasje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 8262

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 16 Augustus 2011

het was weer 3 jaar geleden

Landen bezocht: