Ik ben mevrouw Janssen de lieve hond van John - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu Ik ben mevrouw Janssen de lieve hond van John - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu

Ik ben mevrouw Janssen de lieve hond van John

Door: Janssen

Blijf op de hoogte en volg

04 December 2004 | Nederland, Rotterdam

Zo eindelijk een webste van mijn baas gekregen.
Mijn baas kocht mij inmiddels al weer een 13.5 jaar geleden (want in maart volgend jaar is deze dame al weer 14 jaar)in Den Haag op de laakkade en reken maar dat mijn baas dan een feest maakt.
Vroeger toen ik nog jong was en niet blind ging ik iedere avond met mijn baas uit eten want hij is namelijk vrijgezel(ongeloofelijk)
En hij is me toch leuk,dus iedere avond heerlijke biefstukken eten want als ik mijn baas gewoon aankijk krijg ik alles van hem,dus ook zijn lekker vis of vlees,op een gegeven moment kon iedereen in Rotterdam mij dus .
In sommige restaurants was het zo erg dat als wij binnenkwamen de kok gelijk al een lekkere biefstuk ging klaarmaken voor mij voordat mijn baasje iets te drinken had
Ook ging ik altijd mee naar het cafe waar mijn baas toen eigenaar van was,en ik denk nog vaak terug aan de avonden dat ik heerlijk op het billart mocht slapen,en de mensen maar vragen aan mijn baasje :Mogen we billarten.?? Nee natuurlijk niet zij mijn baasje dan.
Je zie toch wel dat Janssen aan het slapen is hahahahahahahaha.
Nee hele boeken kan ik vol schrijven van wat mijn baasje en ik hebben mee gemaakt.Schilderijen posters foto,s aquarellen,films mijn baasje heeft alles met mij gedaan,er is dan ook niemand op deze hele wereld waar ik meer om geef.
Nou als jullie wat vehalen willen lezen moet je daar maar eens om vragen,dan komen mijn baasje en ik graag een keer bij jullie eten en dan doe mijn baasje wel een verhaal vertellen.
Nou ik hoop uiteraard nog vele jaren bij mijn baasje te mogen zijn
doei mevrouw Janssen

  • 04 September 2007 - 10:05

    Patricia:

    Aaaah wat een geweldig lief berichtje, Mevrouw Janssen was inderdaad de VROUW in jouw leven en ze zal zeer ZEKER op jouw wachten in het volgende leven, alleen al omdat er geen betere vriend/baasje voor haar kan bestaan dan dat jij bent geweest voor haar!!!!

    Mevrouw Janssen, rust zacht!!

  • 04 September 2007 - 10:30

    Marc:

    ondanks dat je een hele goede vriend bent en je voor iedereen klaar staat in alle opzichten, was mevrouw janssen jou allessie wat er ook moest gebeuren eerst mevr. janssen dat zegt wat voor mij. laten we zeggen REAL LOVE .

  • 04 September 2007 - 10:54

    Aadjan:

    Dag lieve Janssen, ook ik zal je missen want ik heb je ook van kleins af aan gekend. Ik weet dat je baasje het heel moeilijk heeft met het verlies, maar maak jij je daar maar geen zorgen om want je weet dat hij altijd, dag en nacht, bij mij welkom is. Vrolijk of verdrietig, dat doet er niet toe. Dat is waar het in vriendschap om gaat !!!!
    dus......rust zacht
    Aadjan

  • 04 September 2007 - 11:01

    John Van Huffel:

    Op 16 augustes 2007 om 19.30 is overleden mijn allerliefste vriendin en maatje mevrouw Janssen( precies 16.5 jaar oud geworden)
    Ik haar begraven op de begraafplaats in Prinsenbeek,en zal haar daar voor de rest van mijn leven met regelmaat blijven bezoeken.
    Ze zal dan ook voor altijd in mijn gedachten blijven leven als mijn beste vriendin,en ik hoop dat ze op mij zal wachten zodat wij in het volgende leven weer heel lang samen zullen zijn.

  • 05 September 2007 - 16:58

    Rob En Agnes:

    Wij weten net als jij dat een hond vaak een betere vriend(in) kan zijn dan menig mens. Maar Mevrouw Janssen kreeg met jou als haar baasje OOK een lot uit de loterij. Jullie waren echt een team en Jans heeft een prinsessenleven geleid.
    Wij denken ook met liefde terug aan haar, ze was en blijft een schatje.

  • 16 Augustus 2008 - 12:22

    Cor:

    hoi ben je je hondje nooit vergeten hoor jonh. als er een van je dier gek op een dier was ben jij het wel. groet je vriend Cor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 8266

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 16 Augustus 2011

het was weer 3 jaar geleden

Landen bezocht: