Janssen blijft mijn grote liefde - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu Janssen blijft mijn grote liefde - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van janssen - WaarBenJij.nu

Janssen blijft mijn grote liefde

Door: john van huffel

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2011 | Nederland, Rotterdam

Iedere avond kijk ik naar je schilderij en den dan aan vroeger.
Altijd totdat mijn tijd zal komen zal ik aan je blijven denken
.

  • 18 Mei 2011 - 14:57

    :

    Iedere avond kijk ik naar je schilderij en denk dan aan vroeger.
    Altijd totdat mijn tijd zal komen zal ik aan je blijven denken

  • 07 Augustus 2012 - 22:53

    Chantal Van Den Berg:

    Liefffffffffffffffffffff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 8229

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 16 Augustus 2011

het was weer 3 jaar geleden

Landen bezocht: